17 april

i Allmänt,

Godmorgon!

Så har lovets sista dag dragit igång. För mig gjorde den det redan 02:22. Suck! Visst jag brukar vakna tidigt, men det här slår nog alla rekord. Jag var klarvaken och hade kunnat klä på mig och träna eller något, men jag menar, halv tre?! Letade fram iPoden och lyssnade på musik ett bra tag innan jag lyckades somna om. Klockan åtta slog jag upp ögonen nästa gång och då tog jag på mig morgonrocken och satte mig vid frukostbordet och åt frukost samt läste tidiningen -kors i taket! Vid tjugo-kvart i nio kom jag på att jag skulle till Optikern (var dags för en synkoll) halv tio och att vi skulle åka strax efter nio, så då blev det till att stressa sig genom dom återstående morgonrutinerna.

Synkollen var klar på mindre än 10 minuter, och det konstaterades att jag min syn varken blivit bättre eller sämre, utan jag är lika blind som förut. Och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli tolv, för då ska vi åka till Sollefteå. Det blir en runda på stan och ett besök hos farmor och lilla kissemissen :)
Men det är ju ett tag tills dess, tro om jag ska fortsätta med kemin? Är nog lika bra de. Måste också ta itu med musik historia som vi ska ha prov på. När har jag dock ingen koll på, men bättre att ta de säkra före de osäkra och börja plugga nu. Skulle också behöva läsa lite i Ett öga rött.

Jaja, lika bra att köra igång. Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela