Långfredag

i Allmänt,

Kan man få en bättre start på ett lov? Jag tror inte de. Himlen är klarblå och solen skiner som aldrig förr (de ser ut som att våren letat sig hit till sist), och jag har tillbringat som senaste 2 timmarna i en solstol, inlindad i filtar tillsammans med en bok och musik i örnonen. Kan omöjligt bli bättre än såhär.
Fick ingen lång sovmorgon imorse, men de gör mig inte så mycket. Jag åt frukost, återvände till sängen ytterliggare en stund och sedan blev det träning. Efter att ha duschat och fikat så begav jag mig ut på en promenad och sedan hamnade jag i solstolen.
Om en stund kommer våra gäster, så jag ska väl ta och byta om och sedan ha en trevlig eftermiddag/kväll tillsammans med dom. Hoppas ni har en härlig långfredag! :)

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-04-10 16:10:35

Själv har jag bränt mig i solen;O är iaf lite röd:O ojojoj säger jag bara:S Det börjar bli läskigt ;P Hoppas jag inte får nå handavtryck i år bara:) höhö

Postat av: johanna

Publicerad 2009-04-10 16:11:01

Glad påsk föresten:)

Postat av: johanna

Publicerad 2009-04-10 21:04:01

Allt man kan säga är snälla snälla snälla;P hahahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela