Och ner faller regnet

i Bilder,

Igår och idag har det regnat. Skönt, dels för att jag gillar regn, tycker det är mysigt. Men mest för att regnet får snön att försvinna vilket i sin tur betyder att våren kommer snabbare, och de gillar vi. Eller hur? Tog mig iallafall en promenix i regnet och det var väldigt skönt måste jag säga. Ca en timma knatade jag runt i byn och andades in frisk lugt, vilket nu har fått konsekvenser: trötthet. Skulle med lätthet kunna somna om jag la huvudet på kudden, men halv fem är lite väl tidigt.

Justja, vi får inte glömma en annan sak jag gjort idag, nämligen kört bil! Yes, nu är isen bruten och jag har rattat, kopplat, växlat osv. själv för första gången. Var ju lite nervös, men efter en stund släppte det och då tyckte jag bara att det var kul :)


Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-04-04 17:08:37

så det gick bra att köra?:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela