Rockweekend 2009?

i Allmänt,

När det gäller musik har jag alltid varit öppen för det mesta, men nu på senare tid så har det blivit mer rock och metal  (är inte riktigt haj på genrer men mina poplåtar har blivit utbytta mot trummor och mer skrik). Ett band som speciellt fastnat är Dead by April, ni vet bandet bakom Losing you som dom använder på Robinson-reklamen? Jag läste tidningen imorse (kors i taket!) och såg en annons om att dom turnerar med ett ett antal band till och kallar turnén för Rockweekend, och nu den 24:e alltså på fredag så anländer dom till Skyttishallen, Övik. Måste erkänna att jag är bra sugen på att åka dit, för visst vore de himla coolt? Haha, ja de vore det allt. Men så var de ju de, hur kommer man till Övik och är jag villig att betala 425kr för det? Näe, inte riktigt. Jaja, de var kul så länge de varade. Alltså inte speciellt länge, från åtta imorse till nu. Ja, de är ju som de är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela