Slut spelat?

i Allmänt,

Ja, de är det faktiskt. Det har gått drygt 60 dagar sedan jag började spela wow på mitt eget acc, och om jag vill fortsätta spela så måste jag ju köpa mig ett nytt gamecard på ytterligare 60 dagar. Men vart hamnar vi då? April, maj, början av juni nån gång, om jag inte tänker helt galet. Vet inte riktigt hur jag ska göra, jag menar, nu börjar ju våren komma smygande och då vill man ju börja vara ute och inte sitta framför datorn vilket känns som ett måste om man lägger ut 245pix för att spela. Och dessutom har jag ju nyss köpt TBC (the burning crusade), och då känns det ju lite som att kasta pengarna i sjön om jag inte spelar. Jag tror jag köper för 60 dagar till ändå, gör ett uppehåll över sommaren och sedan kanske börjar till hösten igen om jag fortfarnade vill spela. De låter bra. Får ta mig ett snack med grabbarna och höra mig för hur jag ska göra, vart jag ska köpa det och hur jag uppgraderar, eller snarare uppdaterar accet.



EDIT: Nu är det beställt, och snart borde det dimpa ner ett mail i mailboxen som innehåller en kod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela