En fråga till sveriges konung

i Bilder,

Jag har en kompis som tycker att jag tänker på lite konstiga saker (kanske fler än en som gör det?). Ibland kan jag hålla med henne, att mina tankar är lite udda, men ibland tycker jag att det är helt vanliga grejer som snurrar i min skalle och sedan rullar över mina läppar, men jag är oftast ensam om att tycka det. Nu tror jag att jag har en sån där konstig tanke igen så varsågod och skratta. Men om du skulle få ställa en fråga till vår kung, alltså Carl XVI Gustaf, vad skulle du då fråga? Min fråga skulle nog lyda såhär: Hur känns det att vara avbildad på våra en- och tiokronor?

Så, vad skulle du fråga? :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-13 15:28:22

hej, fin blogg! ;) chekka gärna denna blogg också; http://sskitkul.blogg.se & kommentera <3

Postat av: Amina

Publicerad 2009-08-13 17:14:05

Det har jag redan gjort! När jag var fem typ^^ Tyckte det var mycket roligare att skriva brev till kungen än att skriva brev till tomten. (hallå, han fanns ju på riktigt iallafall!) :D

Postat av: Amina

Publicerad 2009-08-13 18:09:49

Jag minns tyvärr inte men jag ska leta reda på brevet jag fick tillbaks:) Tyvärr svarade inte kungen personligen men iallafall hans asistent haha:D

Postat av: nelia

Publicerad 2009-08-13 19:37:01

fin blogg! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela