Drömtydning

i Allmänt,


Att tyda sina drömmar tycker jag är rätt coolt, även om det känns lite läskigt att "få reda på" det omedvetna budskapet som drömmarna har. Just nu handlar det mesta om flytten och allt som det för med sig skulle jag tro, iallafall om man tror på vad döden betyder i drömvärlden och vad mitt horoskop har att säga.

VARDAG:
 Spännande förändringar är på gång och att förnya sig är ju alltid roligt. 

KÄRLEK/RELATIONER: Ska man utnämna en vinnare i kärlek så kan just du vara segraren. Din popularitet bland det motsatta könet bara ökar. 

PENGAR/ARBETE: Du måste välja en sak som pengarna ska gå till, tyvärr räcker pengarna inte till allt man vill ha. 

DAGENS CITAT: Peter de Vries -Alla avskyr mig för att jag är så allmänt omtyckt. 

LYCKONUMMER: 11

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela