Sista veckan

i Allmänt,

Hm, nu är jag inne på finalveckan här hemma. Är inte speciellt nervös inför vad som komma skall, utan har bara den här "konstigt" känslan inom mig. Jag menar nu lämnar jag allt som jag är van, allt som jag vet hur det fungerar. Som min bror sa idag, när han skulle börja sjuan frågade han mig vad han skulle säga till busschauffören på bussen. Han hade ju inte fått något busskort ännu och jag hade ju gjort samma sak två år tidigare så jag visste ju vad han skulle säga. Jag tror jag suckade åt det. Men nu förstår jag honom och jag önskar att jag hade ett storasyskon som gått den väg jag nu ska gå, som kan svara på mina frågor.

Jag slänger blickar ut över mitt rum lite nu och då. Inte speciellt bra, för varje gång drabbas jag av panik, kaoset växer varje gång jag höjer blicken. Hur ska jag kunna få ordning på allt tills på lördag? Jag kommer få jobba dag och natt för att de ska gå vägen. Okej, jag överdrev, men ni förstår vad jag menar.

Tar tag i det imorgon (kanske..). Har några timmars sömn att ta igen.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela