18:39

i Allmänt,

jag blir galen! och vad är de som gör mig galen? jo, de faktum att internet går i vågor, ibland funkar de utan problem och ibland inte. så snurrade jag på min skrivbordsstol 180 grader och satte datorn i knät så funkar de felfritt! otroligt märkligt, hoppas verkligen pappa får ordning på de i helgen.
klockan närmar sig sju, vilket betyder att jag snart ska gå ner på hallen. har dragit på mig långfillingarna (ett måste, förstår verkligen inte hur en del kan gå i tunika, jag skulle frysa ihjäl) och dragit på  mig ett par strumpor till. 

btw, idag med posten fick jag ett nummer av Bonniers digitalfoto, fick ett erbjudande för ca en månad sedan att man fick tre nummer plus en "allt-du-behöver-veta-om-fotografering"-bok för typ femtio kronor. och de var ju lite och ingenting så jag nappade på de. lovet kommer nog att tillbringas lusläsande denna 80 sidor tunna/tjocka blaska. mamma kom även hem med en bok (Babbeldrottingen av Meg Cabbot) och så har jag ju Ett öga rött som vi läser på svenskan att läsa. känns som om att lovet kommer att läsas bort. de gör inte mig så mycket, var länge sedan jag läste bara för att jag kände för de.

nej, balaserandet av datorn på knäna börjar bli riktigt obekvämt och det ser med största sannolikhet otroligt knäppt ut också, så jag säger tack för idag. ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela