Dans för hela slanten

i Allmänt,

hej! (: haft en bra dag? det har jag iaf. började med dubbel engelskalektion då vi skulle skriva vår bokrecension, och efter lite strul hamnade vi i hemkunskapen med 9b eftersom att Claudia var sjuk -igen! vet inte vilken gång i ordningen det är. hon måste ha otroligt taskigt imunförsvar, kanske ska ge henne lite appelsiner och grejer så hon får i sig c-vitaminer?

efter att ha skrivit klart och ätit lunch så väntade drygt två timmar dans. var positivt inställd till de innan vi började, och nu längtar jag tills ikväll ((:  P-O -som lärde ut- var bra på sin sak, och jag tror han blev lite fäst vid Eva-Linda (en lärare).

nej, ush vad hungrig jag är. ska fixa något att äta och sedan ska jag rota igenom garderoben, så ni får nöja med er detta för idag. hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela