Fredag

i Allmänt,

goder morgen! dansandet igår gick bra, blev inte som jag trott; att ingen skulle våga sig upp och dansa men det var många par som svängde runt på varje låt, kul! (: det blev mest bugg, lite mindre foxtrot och en vals. men också lite twistande och linedans. Johanna fick även kliva upp på scen sjunga med bandet (Svänzons) och hon var ju såklart bäst! :D summerar kvällen som mycket trevlig, och jag tror att många med mig gör det också (:

idag är vi lediga eftersom att vi dansade igår, och jag hade sett fram emot en lång skönt sovmorgon, men icke sa nicke, inte skulle jag få en sån heller, utan jag vaknade vid sju och kunde inte somna om -suck! mina fötter ömmar lite och märkligt nog så har jag ont i mina tummar men annars så är jag hel.
vet inte vad jag sak göra för kul idag, har några grejer som jag ska bocka av får måste-göra-listan, men de är fort gjort. kanske jag ska ta och leka lite med kameran?  vad ska du göra idag?

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-02-20 15:41:56

Har inte du ont i vaderna? jag har skiiitont i en vad :S Knäppte du nå kort när jag sjöng eller filmade ni bara?^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela