Inte mycket, men ändå något

i Allmänt,

helt galet vilket väder de är. jag tror de har snöat i 2-3 dar, fast i skrivande stund ser de ut att ha slutat men mamma sa att det skulle bli återkomma. otroligt härligt, blir väldigt sugen på att klä på mig ordentligt och gå ut och gräva mig en snögrotta.

nyss avgjordes LG Hockeygames (tror de var de iaf) och det blev en vinnst till för Sverige, vilket ledde till en förstaplats. härligt! (:

vad har jag gjort idag då? jo, jag har ockuperat brorsans dator och dödat min gnom och gjort mig en human paladin ist. vet inte varför riktigt, men brorsan tyckte att den var bättre, och jag litar - i detta fall - på hans omdöme.

vet ni vad som händer om några minuter på kanal 5? jo, de visas nya OTH-avsnitt. lycka! :D

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-02-08 19:08:51

och oth va lika bra som alltid:D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela