Lov de sporto

i Allmänt,

nu väntar en veckas skön ledighet, otroligt härligt :) senaste dagarna har kocentrationen sjunkit mer och mer, och lovet kommer väl till pass för att ladda upp batterierna igen. har inga som hellst planer, utan ska bara ta dagarna som dom kommer och (jag citerar:) njuta av livet.  

19:30 är det hallen som gäller; Nyland - AIK. hoppas dom får vinna idag -Nyland alltså. blev ju tyvär förlust mot Kramfors i söndags. funderar på att lämna kameran hemma  ikväll och låta den vila. slipper då också delen då fossingarna förvandlas till isbitar, vilket känns rätt skönt.
 
tro vad jag ska göra nu? de är strålade sol ute och inte speciellt kallt, så kanske jag ska ta mig en promenix? eller ska jag träna lite? har så otroligt ont i nacken/skulderbladen och dom kanske bara mår bra av att jag rör lite på mig? tredje alternativet: att jag helt enkelt sitter här och sjunger för fulla muggar och spelar wow? ja, vi får se, hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela