Måndag morgon

i Allmänt,

eftersom att ni läser de här, så märker ni att jag inte är i skolan idag. febern har visserligen gått ner och huvudvärken(som kom igår kväll) är borta. hostan är däremot inge vidare, och jag tror jag har cement i näsan. men de är lika bra att stanna hemma och återfå lite krafter. men dagen kommer -lixom gårdagen- att ägnas åt skolarbeten.

åter till min näsa. igår satt jag och snät mig för hundrade gången, och klagade över att den inte skulle klara av mer. och vad händer då? jo, näsblodet forsar, ner på tröjan och ner i svaljet. ush! jag "rusar" in på toan och letar fram bomullstussar. jag vet inte hur många jag får byta, och hur många minuter jag trycker över näsryggen. under dom minutrarna får jag en snilleblixt; näs-tamponger! de måste vara de ultimata, för bomullstussar är nästan värdelöst. funderar på att sälja idén till något företag.
mamma tog dock ner mig på jorden och sa att det fanns sådana redan, fast dom hette ju då inte näs-tamponger. de var synd, för jag hade nog kunnat jäna en hacka på de.

nu ska jag ta mig en dusch, och sedan sätta mig i soffan och titta på film. efter de ska jag ägna mig 100% och spanskaglosorna, engelskaläxan och no:n.
hej på er!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-01-19 12:10:26

jag har blött näsblod typ 100 gånger, skitjobbigt:( Först är det på ena sidan sen när de slutat då börjar de forsa ur andra sidan:O Drygt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela