Torsdag

i Allmänt,

de var ingen jobbig dag, först en lång sovmorgon, sedan 40 minuter spanska, en lång lunch eftersom att bilden var inställd. efter de epa och sist idrott. på idrotten fick vi en "dagbok" där vi ska skriva in när vi tränar, vad vi gör och hur länge vi gör det. de var förståss inte de enda vi gjorde på vår en timma långa (tycker iaf att de är kort om tid men..) lektion. jag och Emma-Li gick ner i gymmet , lyfte lite vikter och visade upp våra stora, fina muskler för grabbarna. eller var de tvärt om? haha ;p

i väntan på bussen, och under bussresan hem snackade jag och Johannes om min nystartade wow-karriär. och jag fick några frågetecken uträtade. när jag kom hem var det middag och sedan hamnade jag här. fortsätter att kämpa med Dublin-texten. gick inte så bra i morse. har inte gjort de på hela veckan. jag förstår inte vad som har hänt med min hjärna, men den vill iaf inte producera texter. vilket känns lite tungt eftersom att nästa vecka väntar nationella i svenska, och då en uppsats som ska skrivas.

ska snart stänga ner Word, för att ist följa mötet mellan Modo och Timrå. ni vet

Kommentarer

Postat av: emmali

Publicerad 2009-02-02 16:26:25

Klart det var vi som visade upp musklerna för domdära småskitarna! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela