Still on the couch

i Allmänt,

go'morgon! haft en god natts sömn? de har jag, har bara vaknat några gånger, och fick sova till åtta :o ojojoj

idag blir det ännu en dag på soffan, ända skillnaden är att jag ska försöka göra någon sorts nytta, genom att ägna mig åt skolarbete (no, spanska och engelska). en till skillnad är att min förbannade huvudvärk är borta! så otroligt skönt, men dagen är ju inte över, och den hinner ju leta sig tillbaka till hjärnans inre än.. feber har gått ner lilte också, vilket såklart är skönt, men det ser ändå inte ut som om det blir någon skola för mig imorgon.

men orka! lyckades precis logga in på FC:n för att kolla in spanskamappen som Claudia skulle fixa så att vi kunde komma åt alla glosor och sånt, så även om vi hade glömt boken i skolan så kunde vi komma åt dom. men gissa vad? den mappen finns ju inte! och vi har förhör på onsdag på 35 verb tror ja de var, och jag har glömt mitt papper.. när ska saker bara flyta på utan att ta en massa jobbiga och besvärliga omvägar?

jaja, de är som de är. ska slänga ihop en playlist och sedan inta soffan. hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela