Breaking Benjamin & Stone Sour

i Musik,

Min bloggtorka börjar nu kännas väldigt löjlig. Jag vill skriva, orden bubblar inom mig, ge mig ett tema så skulle jag skriva en bok om det. Men ja, jag har inget "tema". Bildbomben jag pratade om ligger på is, jag har ingen ork att gå genom bilderna. Ska dock försöka hålla bloggen levande med lite musik. Grupper som jag lyssnat en hel del på i vinter/vår är Breaking Benjamin, Dead by April, Stone Sour och Rise Against. Nu har jag två favoritlåtar från två av grupperna som jag tänkte bjuda på. Enjoy!


  

Kommentarer

Postat av: emmali

Publicerad 2009-07-09 13:51:50

Du som är så bra på att skriva borde inte ha svårt för att hitta på något :D

Postat av: emmali

Publicerad 2009-07-10 09:15:30

sv; Hehe men det behöver väl inte alltid vara så läsvärt, kolla min blogg bara xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela