Det är någon som tycker om mig idag

i Allmänt,

Efter att jag kommit hem från dagens arbetspass så la jag mig på sängen och somnade. Var riktigt aptrött och slocknade som en lampa. Vaknade ca 1½ timma senare av att mobilen plingade. Vaknade till liv och kom på att jag skulle klippa gräset åt grannarna så jag kliver upp ur sängen och går ner för trappan och ser och hör till min förtjusning att det regnar vilket då betyder att det inte går att klippa gräset nu på några timmar, och har jag ett himla flyt så kommer det fler skurar så jag inte kan springa med klipparen förräns imorgon. Hoppas!

När jag lix var nere så gjorde jag mig en macka, och vad finner jag då inte i kylskåpet? Jo, jordgubbar! Ja, som jag sa i rubriken, de är någon som tycker om mig idag. haha :)

Kommentarer

Postat av: emmali

Publicerad 2009-07-07 19:22:59

av; ja, det är verkligen sömnmedel i den där bilen.. haha! Så fort man sätter sig där blir man jättetrött, och så fort man går ur den är man rättpigg xD Haha, nä vi nämner inga namn! Men visst började personen på "P"? :D hahah

Postat av: Emmali

Publicerad 2009-07-08 12:47:37

Sv: Hehe, så kan det gå ;p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela