Tillbaka till sommarlovet

i Allmänt,

Tre veckor och tre tusen kronor senare. Ja, nu är mina sommarjobbsveckor över. Skönt? JA. Att väckas av väckarklockan 06:40 varje morgon har verkligen inte varit kul, men nu ska jag ta igen mina förlorade sömntimmar dom resterande veckorna av lovet. Tro om jag ska säga några väl valda ord om dom veckor som varit? Finns egentligen inte mycket att säga. Det var ett riktigt slappt jobb och som mest jobbade jag nog 2h aktivt och jag var alltid hemma före tolv (då jag egentligen skulle ha slutat), så timlönen ska man inte klaga på.

Sitter och funderar lite på vad jag ska göra med mina pengar. Har just nu tre alternativ: 
1. Spara och köpa småsaker som jag vill ha (har sett en stor klocka på IKEA som skulle vara rätt cool att ha på mitt rum i Halmstad). 
2. Köpa en egen systemare. 
3. Köpa en ny digitalkamera och en analog fisheye-kamera.

Valet är verkligen skitsvårt. Kommer inte klara mig utan en kamera när jag bor i 302 38, men ska jag då köpa mig en systemare eller en vanlig digitalkamera och då också få råd med en fisheye som vore megarolig att ha i sin ägo. Men att ha lite pengar att spendera på kläder, smink och lite snygg inredning till nya rummet låter inte helt fel det heller. Vad skulle du göra för 3000kr?

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-07-24 10:46:16

Jag skulle nog köpt lite nya kläder och några saker man kanske behöver till rummet och så ^^,

Tycker du ska Köp en ny kamera och lite saker så du kan fixa ditt rum i Halmstad:)!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela