3:e juni

i Allmänt,

Nu är jag hemkommen från la escuela. Tre lektioner -bortsett från den första- som var väldigt lättsamma. Den första var no då vi gjorde en labb som hörde till NP då vi skulle springa, jippie! Jag som inte kände av någon stelhet från igår känner den nu i nästan hela kroppen. Sedan hade vi so då vi lyssnade på redovisningar om allt möjligt, hur Svergie var under andra världskriget, Dubai, Kanada (eller stavar man med C, Canada?), grekisk mytologi, EU och vilda västern. Efter de väntade sista spanska lektionen, vi fick höra våra betyg och sedan se på Simpson's, med spanskt tal och spansk text. Värdelöst, då de dom sa och texten inte stämde överrens.

Nu ska jag bara ladda batterierna med lite lunch, sedan drar förberedelserna igång.
Vi hörs sen?

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2009-06-03 16:27:06

Tänkte också på det där, på spanskan. Vi fick se Simpsons, texten och ljudet hängde inte alls ihop. Tur att någon annan också märkte det, trodde hela tiden att jag bara inbillade mig. :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela