Dax att bryta ny mark

i Allmänt,

Jag har varit på jakt efter en ny telefon ett bra tag nu, min lilla pärla (Sony Ericsson s500i) börjar ta slut, batteriet laddas ut på nolltid, färgen på knapparna har nötts bort och två stycken har gått av! Taskigt, jag gillar den verkligen. Men som sagt nu är det dax för en ny och då kan jag ju inte köpa en likadan. Eller kan, såklart jag kan men hur kul är de? Inte kul alls. Jag älskar Sony Ericsson, de passar mig precis och därför har jag bara kollat efter sånna och då hittade jag två kandidater: Sony Ericsson W715 och Sony Ericsson T707. Valet var jättesvårt tills jag började titta på andra märken. Då hittade jag Nokia 5800 Xpressmusic och blev kär! Jag vet att jag någon gång (kanske flera gånger tillomed) sagt att "aldrig någon Nokia för mig" men nu kan jag nog inte hålla mig till det. Att man aldrig ska säga aldrig stämmer, ska försöka komma ihåg det nästa gång ordet vill formas av mina läppar.

Har ni erfarenheter av någon av dom jag radade upp? Skriv gärna ner dom i en kommentar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela