Gladie

i Bilder,

Nu har jag haft min fån i nästan (fem dagar) en vecka, och jag är helnöjd! Ser inga brister och det var lätt att lära sig hur allt funkade, inte för att jag lärt mig precis allt men det jag upptäckt hittills iaf. Ett yttepytteminus är att det inte finns smilygubbar att använda sig av när man messar, som jag var van från Sony Ericsson. Detta "minus" vägs dock upp av ett jätteplus nämligen sms-signalen som jag har. Vet inte hur jag ska förklara, men den lixom plingar, klingar, klirrar? Tänker er ett vindspel i metall, typ. Jag kopplar det lite till Tingeling, alltså inte låten som gjorde succé i melodifestivalen utan fen i Peter Pan. Får ni en hum av vad jag menar?  Hmf, jag har aldrig och kommer aldrig bli känd för mina beskrivningar, de är ett som är säkert..  Iallafall, den gör mig så himla glad, varje gång jag får sms börjar jag storflina. Haha, otroligt löjligt men det är dagens sanning.

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-06-21 15:44:12

Sv: Ja du får skriva vem det är sen:D För jag vill veta;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela