Sommarlov dag 3

i Bilder,

Bilderna fortsätter att trilla in i mina inlägg, bra eller dåligt? Ja, de spelar egentligen ingen roll vad ni säger för jag är på riktigt foto-humör, och jag & min älskade Olympus samarbetar väldigt bra just nu så ni får stå ut. Snart kommer det med all säkerhet en torka på den varan. Idag har jag gjort något jag aldrig gjort förut, jag var ute och bögkörde moppen i cirkus 2h! Ojoj, helt klart rekord. Jag gillar min moppe när den funkar, dvs. startar. Men jag kör aldrig bara för att, utan bara när jag ska ta mig någonstans, men idag bröt jag den trenden. Ska dock inte säga att det var kul, men det var skönt, på något sätt fick det igång hjärnkontoret och jag fick rensa hjärnan lite. Eller var det så att vinden blåste bort det onödiga? Who knows.  


På vägen stannade jag till och fotade detta vrålåk som någon stackare glömt.

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2009-06-17 22:44:12

Så klart är det positivt att du har fler bilder, alla bloggar blir roligare och mer "tillgängliga" av det. Keep it up!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela