Typ 9h sen sist

i Allmänt,

Godnatt, eller godmorgon? Spelar ingen större roll men, hej på er! Nu är jag hemma från Kramfors stadsfest. Det började rätt segt först med tre svenska rappare som jag aldrig hört talas om, sedan var der dags för V. Maggio som jag inte lyssnat speciellt mycket på och därför kunde jag endast sjunga med några ord i refrängen på en del låtar, och det är alltid roligare om man kan sjunga med, inte sant? Efter henne var Melody Club på tur. Dom lyssnade jag rätt mycket på för några år sedan så där blev det lite lättare att ta till ton, men dom körde inte så många gamla låtar utan mest från nya plattan vilket var en minus. Sist ut var Marmelad Orkestern, dom sparade det bästa till sist. Dom är ett cover band och dom körde bara låtar man kunde så jag sjöng för fulla muggar, hoppade tills benen sa ifrån, klappade händer tills det ömmade och skrek inte så värst mycket, men lite iaf. Vi hade tur med vädret fram tills Melody Club intog scenen, då började det regna. Trist, men det var tur att det inte var ösregn utan mer ett lätt slätregn. Men ja, hoppandet höll en varm.

Nej hörrni, det finns inte mycket mer att säga, har några kassa mobilbilder men jag tror att ni klarar er precis lika bra utan dom :)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela