1:a mars

i Allmänt,

god morgon! sovit gott? det har jag, iaf dom timmar jag sov. låg vaken bra länge och läste och vaknade runt halv åtta då jag plockade fram boken igen. nu har klockan passerat tio och jag hade tänkt ägna några timmar åt so-arbetet om världsreligioner. jag har att jobba med hinduismen och jag har kommit en bit på vägen, men är långt ifrån klar. har slagit upp två sidor på nätet och har två böcker uppslagna framför mig så nu är det bara att köra igång. de enda som saknas är riktigt bra musik så innan jag börjar läsa, stryka under och anteckna så ska jag sätta ihop en playlist. ha en trevlig dag allihopa!

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2009-03-01 11:58:19

Nää, någon låt som går " cause tonight we´re gonna start a fire" kommer inte på vad den heter men ska söka :p Den går EXAKT som den på tv:n och har exakt samma bakgrundsmusik!

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-03-01 12:27:31

jag har sovit en timme ja;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela