Fredag den 13:e

i Allmänt,

nu är nästan alla engelska np's bortgjorda, bara uppsatsen kvar. tror (framförallt hoppas) att det gick bra, läsningen gick helt okej medans hörförståelsen var lite klurigare. men jag gjorde iaf mitt bästa och nu är det bara till att se hur långt de räcker.

11:25 åkte vi hem, jag och Bea hämtade hennes dator hos hennes mamma, sedan gick vi till ICA och köpte munkar för att sedan placera oss i min säng och fixa och trixa med Sims. när man planerar att göra sådana saker så går det sällan den lätta vägen, utan det måste bli lite problem först, och idag var inget undantag.

hon åkte hem för en tag sedan och nu tänkte jag skriva lite på so:n. har för mig att jag sa att jag skulle göra det igår, men så blev det inte. blev först lite wowspelande med Pontus och Tobbe, och sedan med brorsan. vid typ åtta gick vi ner och såg på film och strax efter nio gick jag och la mig i sängen för att få en lång natts sömn och vara utvilad till dagens prov.

ikväll får vi besök, och då blir det god mat, skratt, lite pilkastning och Lets dance. ser ni på de? och om ni gör de, vem är eran favorit? min är antingen Laila Bagge eller Magnus Samuelsson. har inte följt så aktivt dom senaste gångerna eftersom att a-lagsmatcherna har varit samtidigt.

sitter också och letar efter musik som går bra att träna till. ska ju ha kickboxning med klassen nästa vecka och skulle behöva något med rätt hög "puls" i. har ni några tips så är dom varm välkomna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela