Live från

i Allmänt,

fotöljen framför den varma brasan. har fått en "kyl-atack" och har kurat ihop mig i en filt i fotöljen framför brasan med datorn i knät och på tv:n är det Kärlek på menyn. ska snart ta tag i so:n. har skrivit alla punkter och ska renskriva de på datorn innan jag börjar med nästa del: jämförelsen mellan hinduismen och judismen (judendomen). 

imorgon väntar en helt vanlig torsdag. längtar till bilden, vi har dragit igång ett fördjupningsarbete och de ska bli riktigt kul. vet att jag ska använda mig av kameran, men vet inte riktigt till vad. har en liten idé, men jag får se hur det blir med den.

men gud vilken blogg-torka jag har hamnat i. förhoppningsvis går den över snart.
jaja,  hej på er!

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-03-11 19:40:41

vi är då inte lika när det gäller bild;P jag hatar bild ;) fast det vet du nog redang;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela