Motgång föder framgång

i Allmänt,

- blev inte klar med so:n, fick härdsmälta i hjärnan vilket betydde att jag inte fick fram några ord som reflektrade över arbetet. har dock suttit med de en stund nu och tagit igen tiden som gick till annat på dagens lektion.

- jag dör hela tiden när jag spelar nu för tiden (snackar om wow) vilket får mig att tappa suget på att spela. måste ta mig ett snack med mina wow-spelande kompisar för att höra varför min damage är så låg. tror nämligen att det är de som ligger bakom det hela.

- jag har fått ett hål i mina favoritjeans! tur att vi ska till Glada Hudik imorgon, då kanske jag hittar ett par nya. men antagligen inte, vet inte varför men att hitta ett bra par jeans är verkligen jättesvårt ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela