Onsdag

i Allmänt,

sitter och skriver på religionsuppgiften, går sakta men säkert framåt. känns lite trist att hålla på med skoluppgifter när man har lov, men jag vill inte stressa med arbeten och då får man offra något annat -i detta fall ledig tid. har suttit med de här i 2-3h så jag ska snart ta och avsluta, jag menar all min lediga tid ska ju inte behöva gå åt. 

ikväll är de hockey på programmet och imorgon kväll ska jag till bilskolan för att gå en kurs för att sedan få börja övningsköra. gud va läskigt! visst, okej att köra moppe, men bil. jag är ju bara barnet än ;o tur att det dröjer några veckor till innan jag får ge mig ut på vägarna. kanske hinner skaffa mig lite mod tills dess.

nä, nu ska jag skriva klar den här punkten och sedan ska jag hitta på något annat. hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela