Prinsar, Hallsta och hockey

i Allmänt,

mina märkliga drömmar fortsätter. men inatt hade de ingenting med wow att göra, utan med med Victoria och Daniels bröllop, jag gifte mig nämligen! och inte med vem som hellst, utan en prins från Hawaii (men med utseendet av en jag känner). fast jag kom aldrig till själva tager du.. och nu kan du kyssa bruden, för de kom lite märkliga saker emellan.

ja, så kan de vara. nu ska jag dra på mig varma kläder och sedan är det Hallsta som gäller tillsammans med Johanna. vet inte om det blir så mycket mer bloggande idag, för är vi kommer hem blir de duschen och sedan ska vi till mormor och morfar och äta middag. och sedan halv åtta är det ju a-lags match.

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela