Sista mars

i Allmänt,

- Inställd engelska, vilket ledde till kortspel. Vi (jag, Bea, Lollo och Alex) dammade av tecken, var verkligen hundra år sedan jag spelade det sist. Var riktigt kul, och såklart så vann jag och Bea :)

- Nationella matte, den muntliga delen. Var ljöligt nervös innan och under dom ca 40 minutrarna som de höll på, men jag tror det gick bra. Stefan sa att det gjorde de, och trots hans Timrå-hjärta så litar jag på honom den här gången.

- Hann med 14:40 bussen eftersom att so:n blev lite kortare än vanligt. Skönt att komma hem några minutrar tidigare än vanligt.

Kommentarer

Postat av: Sofie Jansson, Foto

Publicerad 2009-03-31 18:51:14

Vilken mysig blogg du har :)

Postat av: Bea

Publicerad 2009-03-31 20:17:08

Vi ägde fast det var så pass länge sedan! :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela