En dag i fjälls

i Allmänt,

Så, nu är jag tillbaka på hemmaplan. Dagen började redan 05:00 idag, men har verkligen rusat iväg. Kanske inte just dom timmarna som tillbringades i bussen, men i backarna gick det fort -både tiden och jag. Ja, trot eller ej, men idag lade jag mina säkerhetsspärrar på hyllan och racade om den ena efter den andra. 15:45 på minuten kom jag tillbaka till värmestugan och slängde av mig pjäxor och täckbyxor och rusade sedan vidare till bussen då vi skulle samlas för hemfärd på nämnda klockslag.

Bra precis 4h senare svänger bussen in på busstationen i Bollsta. Vi packade snabbt in våra saker i bilen, skjutsade hem Erika. Sedan väntade en skönt dusch och lite fika och nu sitter jag här. Ska vilken minut som helst logga ut och lägga huvudet på kudden. Lär nog slockna som en lampa.

Tack för en toppendag, over and out!

Kommentarer

Postat av: erika

Publicerad 2009-03-27 18:54:23

Du vad jag vill åka till fjällen igen! Så grymt kul:))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela