Inlägg nr. 824

i Allmänt,

efter en hel dag i backen är jag sådär lagomt trött i kroppen som man brukar vara. tiden rusade iväg och backarna var otroligt sköna. rådde bot på en liten rädsla idag, vilket känns bra. det är egentligen jättelöjligt, men jag brukar vara de ibland. i början av skidsäsongen så hade jag lite problem med liften (jag+dagdrömmer+grop=fall=släpades upp i benet=ajaj), och sen dess har jag inte åkt upp för hela backen själv eftersom att jag varit rädd för att det skulle hända igen. men idag tog jag mig i kragen (jag menar, himla löjlig grej) och lyckades då ta mig upp utan några missöden. pust!

strax börjar Scrubs (tredje kvällen i rad som jag ser på de! ;p ), och när de är slut ska jag be om att få sova ut imorgon och sedan ska jag sussa.

sov gott hörrni så hörs vi imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela