Saturday

i Allmänt,

så var jag tillbaka på hemmaplan igen. halv nio rullade vi ut ur Nyland imorse, och vi kom hem för ca en timma sedan. dagen har gått fort, om man räknar bort bilresan som gick väldigt segt. när vi kom fram blev det fika och sedan en sväng på stan. trot eller ej, men jag hittade faktiskt ett par jeans! även en tröja och två böcker inhandlades. runt fyra satte vi (jag, mamma, pappa, brorsan, mormor, morfar, moster och Kjell) ner vid vårat bokade bord på en, medelhavsrestaurang? jag tror de var det. jag åt grekisk pita, väldigt gott men jag är proppmätt! när alla var mätta och belåtna gick vi tillbaka till moster och Kjells lägenhet en stund och sedan vände vi hemöver.

är rätt trött och funderar på om jag ska lägga mig nu. imorgon väntar det sista av religionsuppgiften samt OTH. hörde också något om att det kanske blir en sväng till Sollefteå då min kära faster fyller år :) ja, vi får se hur det blir. godnatt!

Kommentarer

Postat av: n i c c e e

Publicerad 2009-03-22 10:54:03

Snygg header ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela