Letar i minnesbanken

i Allmänt,

såklart jag hinner klämma in ett inlägg till idag! kom nyss hem från Hallsta och om en stund blir det en varm skön dusch. backarna var näst intill perfekta, det var inte alls kallt men solen sken tyvär inte, men man kan ju inte få allt. men något vi fick var värkande fötter. en till sak vi fick var ett prov på våra engelskakunskaper. det var en utlänning som började prata med oss, och såklart så blev vi helt stumma och kunde bara säga yes och skratta. det visade sig att han läste på SFI, och de visste vi inte alls vad de var, jag trodde att det var någon slags byggutbildning men det stog för svenska för invandrare..!   haha, så de kan va.

ush, jag känner mig gammal när jag skriver de här. men jag blev himla sugen på att testa åka skidor igen, och när jag tänker tillbaka på när jag gjorde de sist, så visade de sig vara 10 år sedan! jag menar, jag är 16 och så säger man att de var 10 år sedan man gjorde något senast. alltså, de låter så knäppt i mina öron.
men iaf, för tio år sedan började jag åka bräda och jag minns de rätt väl. vi var i Björnrike (bear kingdom) tillsammans med en annan familj och då överraskade mamma och pappa mig och Calle genom att hyra en bräda åt oss. dagen efter tog vi av våra egna pengar och hyrde igen, och på den vägen är de. vi gick på snowboardskola i lilla Nylandsbacken.
de är inte så att jag är less på brädan, utan jag tycker de är kul, men de vore kul och se om man kan åka efter så många år. kanske jag ska ta och hyra nästa gång? himlans sugen är jag iaf :)

nej, om jag ska ta och hoppa in i duschen då. hej på er!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-03-06 16:05:13

Sv: joj ag tror att vi måste bättre på engelskan liiite iaf;) Jag tycker du ska testa skiidor:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela