v.13

i Allmänt,

Måndag: Lugn dag utan några speciella händelser. 18:00 infann jag mig på Kulturskolan för att repa inför musikcafét som äger rum den 6 april.

Tisdag: Ingen kickboxning då vi bara var 3 st, tråkigt! kände mig riktigt laddad. Jacke tog sig en titt på min lilla gnom och fixade det som orsakat min död så många gånger. Det var något om class trainer, hade inte trainat sen jag var level 20, och nu är jag 53. Det var alltså ett tag sedan.

Onsdag: Sista delen av dom nationella i engelska. En uppsats som ska skrivas, håller tummarna på att fantasin och det engelska-hjärncentrat är med!

Torsdag: Skolresa till Bear kingdom (Björnrike). Otroligt roligt! :D

Fredag: En helt vanligt fredag, mamma är ledig så jag hoppas hon kanske kan hämta mig efter att vi har slutat 12:10, har verkligen ingen lust att vänta till 13:20 på bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela