En fördom av det mindre och mildare slaget

i Allmänt,

Jag skulle inte säga att jag är en fördomsfull person, jag vill gärna bilda mig en egen uppfattning om något innan jag säger något, men idag kom jag på mig själv med en liten fördom. Ni vet Jessica Simpson's parfym Fancy? Jag hade iaf fått för mig att den luktade väldigt gott, och idag fick jag det bekräftat. Var in på Anybody tillsammans med Erika och Johanna och tog mig då en sniff på den, och mmh! Den luktade verkligen gott och nu är jag väldigt lur på att köpa den. Tyvärr är jag också i behov av en ny iPod (minnet är för litet!) och en mobil vore inte helt fel häller (knapparna har spruckit och batteriet tar slut på en gång), och mina besparingar räcker inte till alla tre. Man skulle ha haft en pengaträd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela