Solen skiner och inga sura miner

i Allmänt,

Godmorgon! Kom nyss tillbaka till sängen efter en frukost ute på altanen. Ja, ni hörde rätt. Idag invigdes äta-frukost-ute-på-altanen-säsongen. Brukar i vanliga fall inte vara i maj utan mer i mitten på juni, men det gör ju inget för de är så otroligt mysigt.

Snart ska jag kasta om sängekläder i sängen och sedan ska jag väl försöka få på mig några egna, kläder alltså. Sedan åker vi till Sollefteå, där det för övrigt är crusing ikväll, tror dock inte att vi är kvar där så länge så att vi deltar och tittar på alla bilar. Jag la iof fram ett förslag om att vi skulle delta vi också med Gula faran (en 75:as golf), men pappa trodde inte han (bilen) skulle palla att slira på kopplingen, eller vad han nu sa.

Jaja, spela roland, nu ska jag byta sängkläder. Ha en toppenbra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela