Tjugotvå:nolltvå

i Allmänt,

Heej!

Klockan är inte mycket men jag är ändå trött efter en dag bestående av födelsedagsfirande, uppsats-skrivande och solande. De måste vara gårdagens få sömn-timmar som tar ut sin rätt antar jag. Somnade runt två, upp klockan sju för att sjunga för mamma, tillbaka till sängen för att snooza en stund. Ja, sedan ägnades dagen åt det jag nyss nämnt och nu på kvällningen har jag tittat på hockey varvat med lite Robinson. Och ja, nu är båda slut, eller inte hockeyn då men matchen är inte speciellt rolig att titta på. Inget verkar vilja funka för USA och Ryssland går som tåget, så jag funderar på att kanske stänga ner för idag och sova lite. Imorgon ska vi till Birsta och jag är riktigt sugen på att gå omkring och kika i butikerna. Är inte på jakt efter något speciellt och de brukar väl vara då man hittar en massa fina saker? Så brukar det då vara för mig.

Syrebrist! Undra hur många gånger jag har gäspat under tiden jag har skrivit? Haha, alldeles för många, så jag säger väl go'natt då, sov gott och dröm sött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela