Skolbibliotek

i Allmänt,

På lektionerna i miljöanpassad arkitektur håller vi nu på med landskapsarkitektur, vi ska få in natur i stadsmiljö. Jag är inne på att göra ett bibliotek, ett rätt litet sådant, så det blir ett skolbibliotek och såhär ser mina idéer ut just nu. Det har förändrats mycket från min grundidé och förändringarna lär nog fortsätta eftersom att jag måste tänka mer "på riktigt", för det måste ju vara möjligt att bygga mitt bibliotek också. Ni får se slutresultatet närmare jul.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-11-30 19:22:16

Jag längtar också!!! Jag älskar julen och jag är ju ändå 36 (o hjälp, vågar jag skriva det här...), har gjort det genom hela livet och nu när Alve är så spänd av förväntan är den bättre än någonsin! :) Hoppas vi ses i jul. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela