Upp, ner, fram och tillbaka

i Allmänt,

Vilken dag! Humöret och händelserna har verkligen åkt berodalbana idag, denna fredag den 9:e oktober, men det slutade iallafall på topp, och det känns underbart! Helvetesveckorna är över för den här gången och nu väntar en helg utan plugg. Sista lektionen idag var som vanligt CAD-teknik och då jobbade vi med vårat Friggebods-projekt som jag berättat om tidigare. Just nu "bygger" vi våra bodar i SketchUp och jag blev klar med min så jag tog en hel drös med bilder som ska in i mitt portfolio senare. Men att ta bilder tog ju inte så lång tid, så därför testade jag på att göra en film, typ som en guidad rundtur i min stuga. Jag tittade på en tutorial på Youtube och sedan satte jag igång. Det tog faktiskt inte allt för lång tid innan det vart klart och det var inte speciellt avancerat, inte så avancerat som jag trott iallafall, och jag måste säga att jag är väldigt nöjd med min första film! Hihi

När jag kom hem tog jag tag i berget av disk som dålde vår köksbänk och sedan blev det en runda med dammsugaren för att få bort alla spindelnät. Nu nu börjar magen kurra så jag måste göra mig lite mat. Lite senare ska jag visa er bilder på min Friggebod. Om ni vill?

Kommentarer

Postat av: Emelie.

Publicerad 2009-10-09 17:46:39

ABSOLUT :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela