Noll fantasi

i Allmänt,

Nu börjar jag snart gråta, sedan svenskalektionen började idag (11:25) har jag försökt skriva en novell men det går verkligen inte. På lektionen började jag om tre gånger och nu har jag inte ens orkat räkna gånger jag raderat allt. Jag som tyckte att jag fått en så bra start förra veckan, men nu är det inte bra alls. Suck. Men jag ska inte ge upp, fram till 00:00 idag ska jag ägna mig åt den där förbenade novellen, jag ska ha något att fortsätta på imorgon på lektionen. Men jag tror jag tar ett break nu för att samla inspiration. Jag ska gå till Netto och köpa mjölk (ska sätta min kock-kunskaper på prov och steka pannkakor lite senare tänkte jag. Spännande!). Kanske jag snubblar över en kanonidé påväg dit, eller kanske rent utav hittar en till extrapris? Fast nu ska vi inte hoppas allt för mycket..

Kommentarer

Postat av: Maj-Britt Garneij

Publicerad 2009-09-14 18:54:39

Försök med en betraktelse över hösten, det vackra och det förgängliga

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela