Söndag

i Allmänt,

Oj, tiden flyger verkligen iväg när man väl startat SketchUp. Tror jag har suttit i nästan två timmar nu, men det känns som kanske en halvtimma. Men det är ju ioförsig så det brukar kännas vad man än gör när man sitter framför datorn, men på något sätt känns det ännu mer så när det är något nytt som man är nyfiken på, som man vill lära sig och tycker är kul. Har tuggat tugg(g)ummi under tiden jag lekt och spottade nyss ut det och jag är alldeles öm i käkarna! Haha, jag måste ha tuggat för fulla muggar. Tur att jag är ensam för det såg nog lite konstigt ut.

Klockan närmar sig halv fem och jag börjar bli hungrig, och som kompensation för gårdagens kraftansträngning när jag skulle laga middag (då jag följde recept och grejade) så funderar jag idag på att göra det lätt för mig och köpa en pizza. Mm, jo jag tror jag gör det. Sedan ska jag också läsa genom samhällskunskapen (50 sidor om demokrati) som jag skjutit upp sedan jag fick boken i min hand.
Men först pizza, är jättehungrig känner jag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela