TEMA: Dina bästa sommar porträtt

i Bilder,

Kikade runt lite och hamnade då hos Ellen Ahl Axelsson, som visade sig hålla i en tävling som avslutas ikväll (eller iallafall anmälningen till den)! Är ute lite i sista minuten känner jag ^^ Temat är iallafall (som ni ser i rubriken) Dina (alltså i detta fall mina) bästa sommar porträtt. Priset är ett close up +10 filter som tvspelsweb.se sponsrar med. Tävlingen avslutas alltså ikväll. Klockan 23:59:59 närmare bestämt. Det är tio bidrag som går vidare och imorgon lägger hon upp bilderna och man får rösta på sin favorit. Här är mitt bidrag :)

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-09-19 10:43:37

Sv: Det låter bra det:) Jo skolarbetet kunde man gärna skippa:D

Jodå det duger väl. Trivdes mycket bättre med min klass i 9an menmen själva estet är väl bra tro jag;p Har inte hunnit haft så mycket estetiska ämnen än tyvärr men det kommer det med:)

Postat av: NATHALIE

Publicerad 2009-09-22 16:52:12

Fin bild, :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela