Skola, tv & inredning

i Allmänt,

Tisdag den 24:e augusti. Idag drog höstterminen igång med en vad jag kallar mjukstart. En snabb samling i aulan för att bli välkomnad av vår vice rektor (vår rektor var just sjuk idag. Liksom jag men nu mår jag nästan prima ballerina, vilket är oerhört skönt!), sedan samlades vi klassvis och fick information, därefter blev det skolårets första lunch på Västergök och sedan var den dagen slut. Vid en första anblick på terminens schema ser det väldigt lugnt ut, men jag har nu insett att pulsen kommer vara hög även detta år då jag kom på att även teori- och körlektioner ska klämmas in i planeringen! Spännande, läskigt och mer att hålla ordning på.

Ikväll är alltså den sista kvällen att andas in och det gör jag med tv4 (Fångarna på fortet och såklart Time out) och lite inredningdetaljer. En liten letråd om vart jag hämtat min inspiration kommer nedan.

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-08-25 17:31:17

Kan de vara Tivoli i Köpenhamn?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela