Dan före dopparedan

i Allmänt,

Jag är inte död, jag sitter inte fast på något stillastående tåg i södra Sverige. Jag sitter hemma, inomhus i värmen, och lever.

Sedan jag skrev sist så har jag besökt en (ny) distriktssköterska som har pysslat om mitt finger samt fått penicillin för att doktorn inte tyckte att fingret såg så bra ut som det skulle efter operationen. Penicillinet kostade 312kr.. Jag behövde också bakterier så nu käkar jag 6 tabletter om dan (3 av varje sort) och de kan inte tas samtidigt så det är ett jäkla firum med att komma ihåg att ta alla på rätt tid. Förra onsdagen skrev jag nationellt prov i matematik B och i fredags hade vi julavslutning. I lördags åkte jag hem (kom till Sundsvall precis på angiven tid). Igår var jag med en kändis och dagarna där emellan tog jag igen några timmars sömn som jag behövde och idag är idag. Granen är klädd, julklapparna är klara och ikväll ska jag spela Bingolotto, jag har siktet inställt på att vinna en bil som jag sedan kan sälja.

Det känns skönt att vara hemma och bara ta det lugnt, slippa stressen i skolan och bara kunna ligga hemma på soffan och spela Sims, till exempel. Tror jag ska göra det nu, har nämligen laddat ner (lagligt från Sims hemsida) lite nya saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela