Lördag

i Allmänt,

Idag är det lördag, imorgon är det den tredje advent och om exakt en vecka (om tågen är i tid) så är jag i Sundsvall, alltså nästan hemma. Därför har jag ägnat dagen åt att inhandla de sista attiraljerna till julklapparna, samt ordnat den sista julklappen. Jag måste säga att det känns skönt att det klart.

Det blev alltså en tur på stan idag och då tog jag bilderna nedan. Jag vet inte hur många gånger jag har gått förbi den supersöta lilla kullerstensgränden och tänkt att "nästa gång jag går in till stan ska jag ta med mig kameran", nu efter ca en månad fick jag tummen ur.. Jag shoppade inte bara julklapps-saker idag utan jag köpte även ett par otroligt snygga örhängen till mig själv som jag nästan är löjligt stolt över! Jag ska försöka fixa fram en bild på dem.

Nu ligger jag i sängen och tittar på Sex and the City som går på 4:an, har inte sett den tidigare så jag tänkte "varför inte?" Jag tillhör den lilla grupp tjejer som inte följt SATC varken i serie- eller filmform. Till sällskap har jag mörk choklad, Marabou Premium, 70% med hallon. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela