Hej sportlov!

i Bilder,


Så, nu har jag fått sportlov. Gårdagen var oerhört slapp, började med ett prov som gick löjligt bra (blev helt chockad, trodde att det skulle vara mycket svårare! Skönt att få känna så en gång iallafall). Fortsatte med pannkakor, en tupplur i en av sofforna och sedan en halv Miljöanpassad arkitekturlektion. Härligt härligt!
Idag, om några timmar, åker jag upp till norrland och jag håller tummarna så hårt jag kan för att det inte ska bli några förseningar. Vill verkligen inte ha några, tycker att jag fått så det räcker en hel livstid (eller iallafall för i år) efter min monsterresa jag fick när jag åkte hem på jullovet. Jaja, vi får se hur det går.

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2010-02-19 15:24:06

Ajaj då, typiskt att det blir värsta snökaoset när du ska åka uppåt. Är det med SJ du åker är nog chansen (eller risken snarare!) rätt stor att du blir försenad tyvärr. Men man kan ju alltid hoppas på det bästa! Så..aa lycka till med resan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela