Hejdå snön!

i Allmänt,

Burr, burr, burr! Vilket väder det är. Imorse låg det 3-4cm snö på backen och i eftermiddags började det snöa igen. Jag gillar snö, det är mysigt och är det vinter ska det vara snö så är det bara. Men jag måste säga att jag inte vill ha det nu, inte här nere för jag har varit inställd på att dem inte har snö här på vintrarna men ja.. nu är det snökaos efter snökaos.. NEEJ, jag vill inte! Så därför, i min egna lilla protest, tittar jag på solresor, badkläder, sommarklänningar, solbrillor, sandaler, ja allt som får en att glömma att sommaren är allt för många månader bort.. Jaja, det är ju iallafall inte lika långt kvar tills vi får gå i shorts som det var i höstas, och det är ju tur det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela