9 januari

i Allmänt,

Som ni kanske ser har bloggen fått sig en ny design, och nu blev det en design som är mer "jag". Svart/vit/grå-skalan är borta och vi hälsar de andra färgerna på färgkartan välkomna!

Idag är sista dagen här hemma i Nyland. Lovet har rusat iväg och jag förstår inte riktigt vart dagarna har tagit vägen. Jag har bara tagit det lugnt, varvat ner, samlat tankarna och börjat fokusera på vårterminen som drar igång på tisdag. Jag är positiv till den och riktigt längtar efter att få komma tillbaka. Vi ska börja med nya kurser (både helt nya och en "fortsättning", en C-kurs) vilket ska bli spännande.

Mina väskor står packade och imorgon hållar vi tummarna för att jag inte får mig en ny monster-resa med Statens Järnvägar, utan hoppas på att allt går som det ska och att jag kliver av tåget 20:37 i Halmstad. MEN jag förbereder mig ändå på att en hel del hinder kan komma att dyka upp och är mer inställd på att det blir sent innan jag får låsa upp dörren till lägenheten.

Klockan är inte mycket, men jag har hunnit gäspat allt många gånger redan så därför blir det nu en varm skön dusch, på med pyjamasen och igång med en film.
Over and out!

Kommentarer

Postat av: Magda

Publicerad 2010-01-09 22:20:46

Jag har funderat att välja skolan du går på, hur är den? Trivs du? År det bra lärare? Hur hittade du boende och hur mycket kostar de ungefär? Förlåt för alla frågor, tänkte bara chansa och se om jag kan bli nå klokare:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela